sexta-feira, 26 de outubro de 2012

About Transformito....

          How do I get this job?
To become a moderator needs to be online all day in transformito, moderating only win when you have vacancy, our jobs are over, so we ask that you do not ask the more vague you ask will be lesser chances of getting a place in the team.

How will get new jobs?
The new jobs will open according to the number of players online, if you have some online players will have few vacancies, has many players online (50) will surely increase in vacancies in the team.

How do I use an item from the store?
To use items from the store, just type / look or 0,0,0,0,0 / 0,0,0,0,0 and item number of the item you want to use.

What do you mean these 0 in command?
These 0 in command means the item number you want to use, here is a short list of what these mean 0 in each place:
/ 1,0,0,0,0 look (this one mean head)
/ Look 0,1,0,0,0 (this means one eye)
/ Look 0,0,1,0,0 (this 1 mean ears)
/ 0,0,0,1,0 look (this one mean mouth)
/ Look 0,0,0,0,1 (this 1quer say neck)
For more information or check out the numbered items in the Items page.

When I validate my map editor in the connection drops, what do I do?
When you click on this map and validate connection drops, which gave it a small error in the validation of the map, but your map will be saved in the database (Database)

How do I create my tribe?
Our tribe is in temporary maintenance will soon have the tribes

I created a map and left a code, as I do so I can see my map in the room?
For you see your map in the room ask the moderator or the assessor maps, Ssk.

How do I add a friend on my list?
The friends list is down for maintenance, but to add an individual type / name friend / friend name or / add name.

I talk to my map for the room?
Talk to our team: Lucassk, Gui, Belzinha, Paparazzi or Ssk.

Who owns the game?
The owner of Transformito is Lucassk


By:Percy Smith

                                     • Tradução - By:Luiz :-) •
                                         Como eu ganho vaga?
Para virar um moderador precisa-se estar online todos dias no transformito,moderador só se ganha quando tem vaga,nossas vagas acabaram,então pedimos que vocês não peçam vaga quanto mais vocês pedirem menor vão ser as chances de conseguir uma vaga na equipe.

Como vai ter novas vagas?
As novas vagas vão abrindo de acordo com o número de jogadores online,se tem pouco jogadores online vão ter poucas vagas,se tem muitos jogadores online (50) com certeza terá o aumento de vagas na equipe.

Como eu uso um item da loja?
Para usar itens da loja,basta digitar /look 0,0,0,0,0 ou /item 0,0,0,0,0 e o numero do item que você quer usar.

Que que quer dizer esses 0 no comando?
Esses 0 no comando quer dizer o número do item que você quer usar,aqui está uma pequena lista de que quer dizer esses 0 em cada lugar:
/look 1,0,0,0,0 (este 1 quer dizer cabeça)
/look 0,1,0,0,0 (este 1 quer dizer olhos)
/look 0,0,1,0,0 (este 1 quer dizer orelhas)
/look 0,0,0,1,0 (este 1 quer dizer boca)
/look 0,0,0,0,1 (este 1quer dizer pescoço)
Para obter mais informações ou os itens numerados vá na página Itens.

Quando eu valido meu mapa no editor a conexão cai,o que eu faço?
Quando você clica em validar este mapa e a conexão cai, é que deu um pequeno erro na validação do mapa ,mas o seu mapa vai estar salvo no banco de dados (Database)

Como eu crio minha tribo?
Nossa tribo está em manutenção temporária em breve teremos as tribos

Eu criei um mapa e saiu um código,como eu faço para que eu veja meu mapa na sala?
Para que você veja seu mapa na sala peça à um moderador ou à o avaliador de mapas.

Como eu adiciono um amigo na minha lista?
A lista de amigos está em manutenção,mas para adicionar uma pessoa digite /amigo nome /friend nome ou /add nome.

Com quem eu falo para por o meu mapa na sala?
Fale com nossa equipe : Lucassk,Gui,Belzinha,Paparazzi ou Ssk.

Quem é o dono do jogo?
O dono do Transformito é o Lucassk

[....] Em Breve [....]


            

Nenhum comentário:

Postar um comentário